HomeGARANTIE & KLACHTEN

De producten van HAPPY CIRCLE worden met uiterste zorg gemaakt. Mocht het toch voorkomen dat er iets met het product aan de hans is, dan heb je twee maanden recht op een nieuw product. Stuur hiervoor een duidelijke foto met een beschrijving van wat er aan de hand is naar hello@happycircle.nl.

Beschadigd product

Elke bestelling wordt zorgvuldig ingepakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Mochten er toch beschadigingen zijn, dan kun je het beschadigde product uiteraard retourneren. Binnen 1-5 dagen wordt er een nieuw exemplaar verzonden*.

*Uitgezonderd zijn op maat gemaakte producten.

Klachten

Heb je een klacht? Dan raden je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen naar hello@happycircle.nl. Dan zoeken we met je naar een passende oplossing. wij nemen binnen vijf werkdagen contact met je op om het probleem op te lossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Uiteindelijk verwachten wij natuurlijk dat het niet zo ver hoeft te komen.

De waardering van www.happycircle.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 37 reviews.
0